Föreläsning om framtidens lojalitet

Differ gästade Marknadsföreningen i Stockholms nätverksträff med en föreläsning om relationsmarknadsföring. Helena Nordman Stålnacke och Bi Kreimer, båda partners på Differ, presenterade där perspektiv på hur framtidens lojalitet skapas.

Lojalitet strävar de flesta organisationer efter – men vad är egentligen lojalitet?
• Hur skapas lojalitet i en alltmer turbulent värld där vi får tävla om kundernas uppmärksamhet?
• Hur skall man utveckla framgångsrika lojalitetsprogram framöver?

Under föreläsningen varvades teori med praktik genom fördjupningar i verkliga case från detaljhandeln och mediabranschen – branscher där Differ fått i uppdrag att utveckla flertalet lojalitetskoncept och andra typer av relationsbyggande mekanismer.

Länk till eventet

Read more

Event
January 24, 2019

Sveriges Grönaste Varumärke – kvällsevent 20/2

Varmt välkommen till ett inspirerande kvällsevent på temat Sveriges Grönaste Varumärke!

Career
January 21, 2019

Tar du examen under 2019? Vi söker juniora strategikonsulter med start i höst!

Vilka råd skulle du ge till ledningen av ett ledande e-handelsbolag i fråga om hur de kan behålla sina kunder? Med vilken strategi skulle du öka försäljningen för ett av Sveriges...
Blog
December 22, 2018

An overview of growth challenges and the unique Differ approach

In most industries, the market landscape is changing at an unprecedented pace and scale. Transparency is greater than ever, customers have become more elusive and harder to segment, values like…

Contact Us