Coop utsedda till Sveriges Grönaste Varumärke 2017

Nu är resultaten från den senaste upplagan av Sveriges Grönaste Varumärke klara! Coop är årets stora vinnare då man, utöver en seger för modervarumärket Coop, också vinner med varumärket Änglamark.

 

Differ har, sedan 2008, undersökt hur svenska folket ser på frågor om miljö och hållbarhet. De får också utvärdera ett antal välkända varumärken i olika branscher, utifrån deras grönhet.

Läs mer i vår rapport. Klicka här för att ladda ner den som pdf.

 

För mer information om undersökningen och Differs arbete med varumärkesfrågor kontakta Clara Boëthius eller Ulrika Burling. 

Read more

Event
January 24, 2019

Sveriges Grönaste Varumärke – kvällsevent 20/2

Varmt välkommen till ett inspirerande kvällsevent på temat Sveriges Grönaste Varumärke!

Career
January 21, 2019

Tar du examen under 2019? Vi söker juniora strategikonsulter med start i höst!

Vilka råd skulle du ge till ledningen av ett ledande e-handelsbolag i fråga om hur de kan behålla sina kunder? Med vilken strategi skulle du öka försäljningen för ett av Sveriges...
Blog
December 22, 2018

An overview of growth challenges and the unique Differ approach

In most industries, the market landscape is changing at an unprecedented pace and scale. Transparency is greater than ever, customers have become more elusive and harder to segment, values like…

Contact Us